wtorek, 10 lutego 2015

Na dobry początek

Wiem, że to kolejny blog rękodzielniczy. Wiem, że nie jestem dobra w promowaniu siebie. Wiem, że mam problemy z wytrwałością. Wiem, że nie mam zielonego pojęcie jak prowadzić bloga. ;-)

Tworzę. Tworzę rzeczy wiele różnistych. Głównie rysuję, choć nie będzie to blog z rysunkami. Ale rysowanie wykorzystuję w rękodziele. Będą zdarzać się przedmioty z nadrukami. Nadruki zawsze są moimi projektami i zawsze są wykonane przeze mnie. Jeśli chodzi o techniki rękodzieła, to nie mam ulubionej. Ciągle szukam i próbuję. Ciągle uczę się nowych rzeczy i w sumie powtarzam tylko to, czym dobrze się bawię.

Jak często będą aktualizacje? Założenie brzmi: co dwa tygodnie. Co z tego wyjdzie, to już nie zależy tylko ode mnie.

Mam nadzieję, że ktoś tu czasem zajrzy i znajdzie coś ciekawego. :)

P.S. Z racji, ze ten wpis jest czysto powitalny, postaram się jutro wrzucić jakieś swoje prace.

1 komentarz:

Proszę, zostaw ślad. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszych starań.