wtorek, 22 sierpnia 2017

Skarpetka

Witajcie!

Koniec wakacyjnego opierniczania się! Wracam z całą masą duperelków i zupełnie świeżych projektów.
Dalej pilnie uczę się szydełkowania. Tym razem miał być ścieg podstawowy z haftem krzyżykowym. A mi się popsuło etui na telefon... Złapałam więc najbardziej pasującą mi strukturą włóczkę i zrobiłam. A potem... Zmieniłam telefon. Skarpetka okazała się zasadniczo dobra, ale za krótka. Stąd czarny pasek u góry (nie chciałam, żeby mi się wyhaftowany już wzór rozjechał).



Wyhaftowany znaczek to symbol Ziemi z Gwiezdnych Wrót. 

Na koniec baner  

http://byranya.blogspot.com/2017/07/szydeko-tunezyjskie-zadanie-2-splot.html


Pozdrawiam, 
Wehlen

P.S. Nie byłabym sobą, gdybym się nie pochwaliła. Dostałam prezent od mojej chrzestnej córy. :-D


8 komentarzy:

  1. Wandziu, świetne etui, ja tam nie pojmuję, jak można coś takiego zrobić.
    Piękny portret. Czy to Ty? Jeśli tak, to fascynująca z Ciebie kobieta.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ja na tym portrecie. Chyba powinnam podziękować.
      Tulam :-)

      Usuń
  2. Wspaniały, portret?... Etui urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne etui. Podoba mi się ten intrygujący haft :)
    Zdolną masz Chrześnicę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne etui, sto razy lepiej wyszło niż mi :) Portret śliczny,podziwiam kobiety chodzące w kapeluszach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui super. Ścieg idealny na tego typu robótkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Symbolem z Gwiezdnych Wrót ujęłaś mnie szczególnie :-). Wszelkie etui bardzo lubię, Twoje jest mega!!!
    Prezent dostałaś fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne etui, a co do haftu to pierwsze skojarzenie z wieżą Eiffela. Dobrze, że doczytałam , że to z Gwiezdnych Wrót:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw ślad. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszych starań.