czwartek, 3 sierpnia 2017

Motylki

Witajcie!

Dziś krótko. Motylki. Widoczne były na stole na jarmarku. Mam tylko jedno ich zdjęcie, bo pofrunęły w świat. Ale wzór jest wdzięczny, więc będzie coś w rodzaju powtarzalności (no przecież jest tyle odmian motyli, a fantazja może dorzucić jeszcze kilka...). Motylki to jakiś taki wdzięczny temat jest...


Tak, wiem. Rozpisałam się niemiłosiernie. Ale mam za sobą strasznie ciężki tydzień. Jeszcze tylko jutro i z głowy. Będę mogła wracać do normy.

Pozdrawiam,
Wehlen

P.S. Ja chyba posty związane z zabawami będę wrzucać jako całkiem dodatkowe, jak tak dalej pójdzie ^^'

6 komentarzy:

  1. Superaśne 💐
    Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylki super urocze :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wandeczko, motylki są piękne: nie dość, że motylki, to jeszcze niebieski. A przyznam się, że wpadły mi w oko na zdjęciu stoiska.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, ze Ci się podobają. :-D
      Buziaki.

      Usuń

Proszę, zostaw ślad. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszych starań.