środa, 19 września 2018

Wróciłam!

Hej!

Przed chwilą odkryłam, że nie było mnie to już pół roku. Błąd! Ale wracam! I obiecuję poprawę!

Działo się w moim życiu dużo i zasadniczo dobrze.  Wciąż pracuję i rozwijam się w związku z tym. Wróciłam do jeżdżenia na konwenty, więc wrednego wilkołaka można czasami spotkać między ludźmi. 😆

Blog leżał, ale nie był zapomniany! Miałam czas i odpowiedni dystans, żeby go sobie spokojnie przemyśleć. Bo... szykują się zmiany. Początkowo myślałam, żeby połączyć go z działalnością zarobkową, ale stwierdziłam, że lepiej by było to moje własne miejsce w Internecie. A że będzie to mogę własne miejsce, to nastąpi mała zmiana formuły. Możliwa jest zmiana nazwy (po konsultacji z moim Niedźwiedziem). Rozszerzam na pewno tematykę. Oprócz rękodzieła będzie można tu znaleźć też różne rzeczy o fantastyce, może recenzje książek (jak kto chętny na czytanie tego), relacje z imprez (nie tylko fantastycznych) i nieco cosplayu (tak! wchodzę w magiczny świat kostiumów).

Zainteresowani? 😀

Pozdrawiam
Wehlen (optymistyczna jak nigdy)

4 komentarze:

  1. Witaj, miło cię widzieć :)
    Czekam z niecierpliwością na zapowiadane zmiany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie małe opóźnienie w realizacji projektu, bo trochę rzeczy się sypnęło. Ale nie odpuszczę.

      Usuń
  2. O, jaka miła niespodzianka. A już zaczynałam tęsknić:)
    Buziaczki, Wandziu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nawale pracy straciłam poczucie czasu. ^^'
      Tulam

      Usuń

Proszę, zostaw ślad. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszych starań.