poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Porządek w chaosie

Cześć!

Moje życie przez lata było strasznie chaotyczne i teraz zaczynam powoli to ogarniać. Dlatego też pojawiam się tak rzadko. Do tego pojawili mi się w domu nowy domownicy. Ale po kolei.

Oczywiście, że nie zapomniałam o rękodziele. Wręcz przeciwnie, otwieram niewielki sklepik na Facebooku. Jak będzie gotowy, wrzucę linka w panel boczny.

Skrótowo co się dzieje:

1. 7 maja zobaczyłam ogłoszenie o małym czarnym kitku szukającym domu. Malec bez oczka. Dzikusek z działek. A ja? Zakochałam się od pierwszego wejrzenia i już kilka dni później w moim domu pojawiła się Zjawa.


2. Nagle zaczął mi chorować mój kochany Iskra. Dwa miesiące walki i szukania przyczyny. Jest tydzień po operacji. Dochodzi do siebie. Weterynarze mówią, że uratowaliśmy mu życie.


3.Przygotowuję się do pójścia na studia. Podyplomówka z kynopsychologii.

4. Po sprawdzeniu około 200 szczeniaków w moim życiu pojawiła się Deanna. Mieszaniec husky i owczarka niemieckiego. Pięknotka o cudownym charakterze. Czeka ją długie szkolenie i będziemy razem pracować. Ma być psem terapeutycznym.


5. Okazało się, że depresja była u mnie objawem. Rozpoczęłam walkę z głębszym problemem.

6. Rozpoczynam walkę z wiatrakami, czyli batalię o to, by psy terapeutyczno - towarzyszące uznać prawnie za psy asystujące osobom z zaburzeniami psychicznymi. Koniec dyskryminacji!

7. Niesie mnie gniew i bunt. Z niezgody na pewne zjawiska w Kościele zaczynam działać. Wystarczy już skrzywdzonych chorych.

8. W sierpniu prowadzę cykl warsztatów twórczych dla dzieci. 


 

W skrócie: dzieje się. Również twórczo.

Niedługo więcej. 

Paaaaa

Wehlen 

5 komentarzy:

  1. Oj, to faktycznie się dzieje, Wandziu. Cieszę się, że znalazłaś swoją drogę i jestem pewna, że uda Ci się wszytko, co sobie zamierzysz.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!
    Ps: Jak uzyskać zgodę (jeśli jest potrzebna) na tekiego teraputycznego pieska? I na czym to ogólnie polega? (jestem ciekawa, bo sama leczę się psychiatrycznie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie psa terapeutycznego się szkoli. Trzeba znaleźć odpowiedniego szczeniaka i jak skończy 10 miesięcy, to można z nim zrobić kurs dogoterapeuty. Wtedy pies staje się psem terapeutycznym, a jego opiekun przewodnikiem psa terapeutycznego.

      Chcę stworzyć program szkolenia psów terapeutyczno towarzyszących dla osób z zaburzeniami.

      PS. Odezwij się przez hangouta, to pogadamy.

      Usuń
    2. Dodalam Cię do kontaktów, tylko nie dam rady napisać do Ciebie. Nie wiem co jest nie tak

      Usuń
    3. Hmmm... Spróbuj napisać do mnie na maila. Może też muszę Cię mieć w kontaktach, czy coś

      Usuń

Proszę, zostaw ślad. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszych starań.