poniedziałek, 26 czerwca 2017

Koty

Witajcie!

Zaczynam odnosić wrażenie, ze motyw kotów zaczyna mnie prześladować... ;-) Tym razem są to kolczyki. I już mogę powiedzieć, że takich kocich kolczyków trochę powstanie w wersjach różnego kociego umaszczenia, bo kształt mi się spodobał. Przy okazji nauczyłam się nowego splotu koralików. Same plusy! Za jakiś czas oprócz kolczyków powtarzać mi się będzie kocia bransoletka w nieco innej opcji kolorystycznej. Noż kocie prześladowania wilkołaka, jak nic! ;-)

Wstęp przedłużę, a co! Kolczyki na etapie "weź mi zrób" miały dwa opisy. Opis pierwszy, usłyszany przeze mnie. "Zrób mi kocie kolczyki. Takie jak twoje wilki. Taki koci łepek z takimi majtającymi się. Czarne. Takie, fajne, czarownicowate będą!". No i opis w moim notatniku brzmiał "Czarne kocie indiańce".

I tu, mówiąc szczerze, byłam zdziwiona, jak szybko i lekko poszło mi tworzenie projektu. Aż załapałam dzień projektowy i projektów różnistych powstało aż dwanaście sztuk. Więc bloga czeka zalew biżuterii koralikowej, bo mam jakąś fazę chwilowo. Czujcie się ostrzeżeni!

A teraz już bohaterowie dzisiejszego wpisu:



Siedziały grzecznie. niemal jak nie koty, więc i zbliżenie dało się zrobić. ;-)




Pozdrawiam Was serdecznie i zabieram się za kolejne kolczyki.
Wehlen

P.S. Tak! Zaliczyłam kaligrafię! Choć jeszcze lepszy był zachwyt na twarzach pozostałych graczy, jak zobaczyli nową tabliczkę. "Ale jak to... Po całości ręcznie...". Zezwolenia jeszcze nie widzieli, oj się zdziwią. :-D

 

6 komentarzy:

  1. Kochana, jak zobaczą zezwolenie, to padną:)
    Kocie indiańce z majtającymi się są super. Jestem bardzo ciekawa kociej bransoletki.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę, ze szczęki będą zbierać z podłogi. :-D
      Dzięki! Bransoletka w głowie mojej całkowicie zmieniła kształt, więc muszę strzelić nowy projekt. To potrwa... (patrzy na stertę projektów na stercie "do zrobienia") Chyba, ze coś to przyspieszy.
      Tulam :-)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe i piękne kolczyki :) Lubię kocie motywy, a w takim wydaniu widzę je pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Sądząc po liście "do zrobienia" to koty będą u mnie w najbliższym czasie dość często.

      Usuń
  3. Fajniutkie :) Takie pszczółkowo kocie kolczyki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pszczółkowo kocie... Kradnę określenie, bo świetne!
      Pozdrawiam. :-)

      Usuń

Proszę, zostaw ślad. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszych starań.