środa, 21 czerwca 2017

Różyczki i mały bonus ;-)

Witajcie!

Dziś po raz kolejny... Kolczyki! Ha! Na pewno nikt się tego nie spodziewał! ;-)
Tym razem wzorek, który na tyle mocno przypadł mi do gustu, że będę go powtarzać. W innych wersjach kolorystycznych, rozmiarach i aranżacjach. Wzór w wersji kolczyków zrobionych znalazłam na Pintereście. Na bazie tamtych kolczyków powstało to:



Co myślicie o ewentualności powtórzenia tego wzoru?

Obiecałam bonus. Dwa projekty, które ostatnio pożarły mi sporo czasu. Oba związane z wielką moją miłością, jaką jest RPG. Mój ukochany Mistrz Gry (w normalnych warunkach zwany moim Niedźwiedziem) prowadzi naszą drużynę w ramach Gildii Poszukiwaczy Przygód. Miał na początku wydrukowaną kartkę z szyldem gildii na szybko zrobioną w prostym edytorze. No ale jak ma się żonę uczącą się historycznej kaligrafii i mającą 10k głupich pomysłów na minutę, to nie można takiej mieć długo. Porwałam więc kawałek tektury, który początkowo wyglądał tak: 




Jest to... Tylni panel bloku papieru do akwareli. Fajna sztywna tektura (blok nie wymagał żadnej podkładki!). Po paru dniach walki efekt prezentuje się tak:


Pisałąm, ze dwie rzeczy? Pisałam. Zaś odnośnie RPGów. Moja postać jest magiem i jako taki potrzebuje zezwolenia na praktykowanie magii. usiedliśmy razem, stworzyliśmy tekst, potem ja projekt według wytycznych zawartych w książkach. W końcu zabawa z tworzeniem odpowiedniego papieru, szkicu, dobieraniem kroju pisma... Ale sam zapisany tekst to za mało! Toż to oficjalne pismo! Musi być wstążeczka i pieczęć! Pieczęć powstała więc z modeliny. A całość wyglada tak i napawa mnie straszną dumą:


Tak, świetnie się bawię tworząc takie duperele... No i oba duperele zabieram w sobotę na ostatnie zajęcia kaligrafii przed wakacjami, jako pracę zaliczeniową. Myślicie, że zaliczę? ;-)

Pozdrawiam cieplutko,
Wehlen

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjne prace :) Kolczyki cudowne :) Bardzo mi się podoba ten wzorek :) A jeśli chodzi o projekty do gry to są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Mam nadzieję, że projekty pozwolą nam wczuć się bardziej.

      Usuń
  2. Wandziu, na pewno zaliczysz. Rewelacja, zupełnie nie ogarniam jak można tak równiutko pisać:)
    Certyfikat mógłby być rekwizytem w najlepszym filmie.
    Bardzo podobają mi się różyczki, czekam na inne kolorki.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wolno i po kilku kartkach zmarnowanych na ćwiczenia (albo kilkudziesięciu ;-) ).
      Różyczki na pewno są w planie niebieskie i szare.
      Tulam :-)

      Usuń
  3. Pewnie, że zaliczysz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :-D Już jutro się dowiem.
      Pozdrawiam

      Usuń

Proszę, zostaw ślad. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszych starań.