poniedziałek, 12 listopada 2018

Bolesne przypomnienie

Cześć!
Zastanawialiście się kiedyś nad tym, dlaczego ktoś się wziął za rękodzieło? Szczególniej to pytanie kieruję to zaglądających tu twórców. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego zaglądających zaczęliście robić to co robicie? U mnie zaczęło się boleśnie ale prozaicznie: od rehabilitacji. Żeby mieć choć w miarę sprawną dłoń zaczęłam tworzyć. Robić na szydełku, pleść makramę, robić z koralików...
Ostatnimi czasy odpuściłam sobie przez ogromną ilość innych obowiązków. Teraz tego żałuję.
Ta bransoletka jest z materiałów użyczonych. W sumie robiłam ją kiedyś, ale zapięcie okazało się za słabe, więc musiałam wymyślić coś innego. Znalazłam odpowiednie rozdzielacze i zabrałam się za wymianę.  I w trakcie tego prostego nawlekania koralików na żyłkę odkryłam, że odpuściłam rękodzieło na zbyt długo.
Oto bransoletka, która boleśnie przypomniała mi, dlaczego w ogóle zaczęłam z rękodziełem. Zrobienie jej zajęło mi dwie godziny. 😢


Jak się pozbieram, to zacznę projektować co dalej.
Pozdrawiam,
Wehlen

2 komentarze:

  1. Wandziu, może ta śliczna bransoletka natchnie Cię do powrotu do rękodzieła.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Natchnęła. Przerwa była błędem, bo teraz mi się już strasznie dłoń buntuje. Mam za swoje.

      Usuń

Proszę, zostaw ślad. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszych starań.