poniedziałek, 30 stycznia 2017

Karteczkowo

Witajcie!

Wzięło mnie na robienie kartek w zapasie, bo nie wyrobiłam się przed Bożym Narodzeniem. Ułatwiając sobie sprawę przyłączyłam się do wyzwania. O tego:

http://iwanna59.blogspot.com/2017/01/kartki-przez-cay-rok-styczen-2017.html

Powstały dwie kartki wielkanocne i jedna urodzinowa.

A więc po kolei:

1. Wielkanocna: teoretycznie kwiat/roślina, nitka/sznurek, czerwony (ale jak widać jest jeszcze zielony, napis, zwierzę a nawet owal, więc wybierajcie sobie ;-) )



Powiem szczerze, ze ta kartka mi się nie podoba. Przegięłam z tym haftem. No i napis wyszedł mi koślawy (winę zwalam na łapę, która odmówiła współpracy).

2. Okolicznościowa - urodzinowa: w teorii grafika, napis, zwierzę.



I nie no, nie jest taka niebieska. Jak zwykle: fotografowanie niektórych odcieni fioletu to makabra. Ale muszę przyznać, że z tej kartki jestem zadowolona. Nie dość, że udowodniłam sobie, że w sumie wyrobiłam sobie rękę i rysunek powstał dość szybko, to użytego kroju pisma dopiero od niedawna się uczę, więc wyszło ogólnie dobrze.

3. Druga wielkanocna. Ten mi najtrudniej opisać. Ale dajmy na to zielony, napis, kwiat (nitka, owal)?


Tu napis powstał trochę na skróty, ale uparłam się na złoty. A złotego mam markera, który pisze dość grubo, więc nie miałam zbyt wielu opcji. Ale z haftu jestem dużo bardziej zadowolona.

Pozdrawiam,
Wehlen

15 komentarzy:

  1. A mnie się ta pierwsza bardzo podoba. Wszystkie zresztą mi się podobają.
    Cudowne jest to pismo!
    Z czego są kwiatki, które wilk (bardzo udany) trzyma w koszyczku? Czy to zimna porcelana?
    Tulam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. I właśnie po to biegam na te zajęcia kaligrafii. ^^'
      A kwiatki są z modeliny.

      Usuń
  2. No kochana czekałam na ten debiut u Ani :**
    Patrzę, patrzę-i jesteś :))
    Kochana ja nitek nie ogarniam, rysunku tym bardziej- gratuluję i podziwiam :))
    Wilk mistrzostwo i super masz stempelek :))
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Choć już się bałam, że się nie wyrobię.
      Stempelek? ^^'

      Usuń
    2. no w sensie logo na zdjęciach :**

      Usuń
  3. Ciekawe karteczki. Wilk piękny. Trzymam kciuki za wyćwiczenie kaligrafii 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię serdecznie w II edycji zabawy kartkowej . Cieszy mnie że postanowiłaś dołączyć do zabawy. Życzę udanego kartkowania i liczę że zostaniesz na dłużej.
    Bardzo fajne są Twoje styczniowe karteczki . Podziwiam za te litery pisane ręcznie no i Twój rysunek też mi się podoba. Haft matematyczny bardzo lubię, a Twoje wyszywane kartki są świetne.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. :-) Zostanę, bo to fany motywator, żeby te kartki jednak robić. ^^'
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. W prostocie siła, karteczki sa bardzo delikatne i zarazem śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki!Haft matematyczny zawsze wzbudza mój podziw.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) Ta z wilkiem chyba najbardziej przypadła mi do gustu, bo jest inna i nietypowa :) A ja takie lubię najbardziej :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :-) Jak tak dalej pójdzie, rysunkowych będzie więcej...
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne kartki :-))) Te hafciki takie delikatne ,misterne :-)))

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw ślad. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszych starań.